Komentarze (4)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • hiszpan25

    Oceniono 8 razy 8

    zaskakujace jest podawanie danych na koniec publikacji... dlaczego nie ma masy wlasnej? dlaczego przy DMC jest b.d.? W dowodzie rejestracyjnym zapewne obie dane sa podane... trudno bylo zobaczyc co tam jest wpisane?
    na stronach producentow widac ze:
    BMW f800r ma mase 180kg na sucho i 200kg z plynami
    Ducati Monster 821 179.5kg na sucho i 205.5kg z plynami
    Triumph Speed Tripe RX 168kg na sucho i 183 z plynami...
    Czasami mozna chyba poswiecic chwile aby poszukac danych nie tylko w danych prasowych od producenta...

  • Gość: skuterzysta 125

    Oceniono 3 razy 1

    na głównej stronie był link "trzy różne podejścia do miejskiej jazdy". Khm, miejska jazda nie wymaga pojemności 800ccm i mocy bliskiej 100km. Na mniejszych pojemnościach też da się śmigać. 500 czy 250 ccm też można się przemieszczać po mieście. Do miejskiej jazdy to najskuteczniejszy jest skuter.

  • Paweł Szychulski

    0

    Jak dla mnie tutaj zdecydowanie wygrywa Triumph prowadzenie, silnik i istotne waga. Mam właśnie taka wersje od roku i jak dla mnie bomba. Silnik ma potencjał od samego do dołu aż do góry, zakręty połyka jak szalony i nie ma z tym najmniejszych problemów tylko doświadczony motocyklista. Wcześniej miałem horneta i tutaj b. duży plus dla triumpha

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX