Nie ukrywać wartości

Fot. Yamaha

Od niedawna w polskich stacjach diagnostycznych można sprawdzić przebieg motocykla w czasie poprzedniego badania. To na razie niewiele, ale czasem pozwala rozwiać wątpliwości.

Ważną sprawą, o której rzadko się wspomina, jest nieobniżanie wartości motocykla na umowie kupna - sprzedaży, co zdarza się, gdy ktoś chce zapłacić mniejszy podatek od czynności cywilno-prawnych. Niewielu o tym myśli, ale ze zbyt niską ceną na papierze wiążą się przykre konsekwencje, do których należą choćby problemy z odzyskaniem całości zapłaconych w rzeczywistości pieniędzy w razie ujawnienia wad ukrytych i ewentualnego zwrotu motocykla w ramach rękojmi.

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Komentarze (3)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pol3k

    Oceniono 27 razy 27

    Może i przeczytał bym ten artykuł do końca gdyby nie przełączanie na kolejną stronę co cztery zdania...

  • piotrt707

    Oceniono 7 razy 7

    Mało wartościowych treści - dużo reklam.

  • jdkonrad

    Oceniono 9 razy -1

    pier... kotka za pomocą młotka! każdy motocykl używany jest szlifowany - trzeba tylko spytać gdzie lub sprawdzić miernikiem warstwy lakieru. Dokładnie należy wsłuchać się w pracę silnika bo ta dużo powie o jego stanie - zwłaszcza gdy robi to fachowiec a nie szwagier.
    zawsze pogazuj manetką i sprawdź czy i jak silnik wchodzi na wysokie obroty!! sprawdź podstawowe elementy ruchome-czy nie trą.. nie blokują się.. nie 'biją' itp. chodzi o koła, zębatki, tarcze, łańcuch i elementy silnika. sprawdź też amortyzatory czy odbijają.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX