Nowy lakier: wada czy zaleta?

Fot. Triumph

Różnice między rynkami motocykli używanych w krajach południowych i u nas wynikają również z odmiennego pojmowania stanu technicznego. Na przykład nowa powłoka lakiernicza na motocyklu to w Polsce dla wielu kupujących cecha dyskwalifikująca, a przynajmniej powód do twardszych negocjacji ceny. We Włoszech sprzedawca wymienia ją już na wstępie, jako najważniejszą zaletę! Tam odświeżony lakier podnosi bowiem wartość motocykla.

Co ciekawe, za granicą ceny modeli wschodnioazjatyckich, u nas określanych jako "chińskie", nie odbiegają od cen skuterów marki Suzuki czy Honda. Mało tego, ich jakość jest coraz częściej porównywalna.

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Komentarze (3)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pol3k

    Oceniono 28 razy 28

    Może i przeczytał bym ten artykuł do końca gdyby nie przełączanie na kolejną stronę co cztery zdania...

  • piotrt707

    Oceniono 8 razy 8

    Mało wartościowych treści - dużo reklam.

  • jdkonrad

    Oceniono 10 razy 0

    pier... kotka za pomocą młotka! każdy motocykl używany jest szlifowany - trzeba tylko spytać gdzie lub sprawdzić miernikiem warstwy lakieru. Dokładnie należy wsłuchać się w pracę silnika bo ta dużo powie o jego stanie - zwłaszcza gdy robi to fachowiec a nie szwagier.
    zawsze pogazuj manetką i sprawdź czy i jak silnik wchodzi na wysokie obroty!! sprawdź podstawowe elementy ruchome-czy nie trą.. nie blokują się.. nie 'biją' itp. chodzi o koła, zębatki, tarcze, łańcuch i elementy silnika. sprawdź też amortyzatory czy odbijają.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX