Bohater drugiego planu. Podwozie - jak to działa?

Dariusz Dobosz
01.08.2016 13:01
A A A
Zwrotność. W Suzuki GSX-R 600 z 2011 r. kąt pochylenia główki ramy (i osi kierownicy) A1 wynosi 66o, a...

Zwrotność. W Suzuki GSX-R 600 z 2011 r. kąt pochylenia główki ramy (i osi kierownicy) A1 wynosi 66o, a... (Zwrotność. W Suzuki GSX-R 600 z 2011 r. kąt pochylenia główki ramy (i osi kierownicy) A1 wynosi 66o, a wyprzedzenie osi kierownicy B1 sięga 97 mm. Taka geometria sprzyja skręcaniu/fot. mat. red.)

  • Geometria rządzi
  • Władca przedniego koła
  • Masa nieresorowana
Podwozie nie jest tak skomplikowane mechanicznie jak silnik, ale w jego poprawny projekt trzeba włożyć wiele pracy. A choć to bohater "drugiego planu", bez jego kunsztu nie byłoby dobrej jazdy.
Zobacz zdjęcia (4)

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Skomentuj:
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX