Junak 125 Racer 2018 EURO 4 już w sprzedaży!

Junak Racer

Junak Racer (Euro 4)

Norma Euro 4 skutecznie zgasiła wiele znanych i klasowych modeli. Wiele motocykli musiało zniknąć z rynku. Modernizacje, zmiany i usprawnienia często po prostu nie były opłacalne dla producentów. Sprawa ma się zgoła inaczej w przypadku Junaka Racer 125! Sprzęt ten spełnia wyśrubowane normy i właśnie trafił do salonów dealerskich!

Motocykl skierowany jest do tych, którzy za niewielkie pieniądze chcą posiadać motocykl z japońskim wtryskiem paliwa Mikuni oraz dynamicznym silnikiem. Nie bez znaczenia pozostają bardzo wyraźne, sportowe linie konstrukcji. Junak 125 Racer to jednoślad, który stanowi mocne uzupełnienie linii sportowych motocykli na prawo jazdy B.

RacerRacer Junak

Zależało nam na stworzeniu propozycji otwartej na nieco młodszych użytkowników. Z tego względu nie brakuje tutaj sportowych linii. Motocykl ma się wyróżniać na drodze co myślę, że osiągnęliśmy dzięki odważnej kolorystyce dostępnej w trzech wersjach. Moim zdaniem Junak 125 Racer to też dobry krok w kierunku rozwoju swojej pasji i świetne przygotowanie do zdobycia jednej z motocyklowych kategorii prawa jazdy.

– mówi Karol Kopytek z Junaka.

 

Junak 125 Racer legitymuje się niską masą własną (115 kg) oraz mocą silnika 10.8 KM. Jednostka napędowa zasilana jest w paliwo poprzez elektroniczny system wtryskowy – rozwiązanie bezobsługowe i niezawodne. Ta modyfikacja sprawia, że jednostka napędowa gospodaruje benzyną w sposób bardzo oszczędny, przy jednocześnie lepszej dynamice. Przy tym Junak 125 Racer doskonale sprawdza się podczas codziennej miejskiej eksploatacji. Zawieszenie stanowi zoptymalizowany kompromis pomiędzy komfortem a precyzją prowadzenia. Za bezpieczeństwo odpowiada także zaimplementowany układ hamulcowy z układem CBS.

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Zobacz także
  • Historia hamowania Historia hamowania
  • Skuter 125 na gumie TOP 10 | Czego nie robić podczas jazdy na 125-tce
  • Zwrotność. W Suzuki GSX-R 600 z 2011 r. kąt pochylenia główki ramy (i osi kierownicy) A1 wynosi 66o, a wyprzedzenie osi kierownicy B1 sięga 97 mm. Taka geometria sprzyja skręcaniu. Bohater drugiego planu. Podwozie - jak to działa?
Skomentuj:
Junak 125 Racer 2018 EURO 4 już w sprzedaży!
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy