Origine - Czy nowa, włoska marka przyjmie się na polskim rynku?

Kask

Kask (Origin)

Przy okazji zakupu nowej 125-ki Bartona jest szansa zdobycia kasku sygnowanego logiem marki Origine. Jest to nowość na polskim rynku, która zdobyła już uznanie i zaufanie Włochów, a to ma znaczenie!

Trzymając w dłoniach kask tej marki od razu widać, że Włosi mają słabość do pięknych rzeczy. Finezyjne linie, tłoczenia i malowania tworzą niepowtarzalny styl który wyróżnia je na tle innych.

Palio 2.0Palio 2.0 Origin

Ciekawą propozycją Origine jest linia Palio 2.0 charakteryzująca się przede wszystkim wyjątkowym designem nawiązującym do wakacji all inclusive w słonecznej Italii. W barwnych skorupach zawarte jest wieloletnie doświadczenie, wiedza i nowoczesne technologie, których połączenie dało niesamowity efekt. Inżynierowie podczas projektowania kasku opierali się na licznych opiniach motocyklistów tak, aby maksymalnie zwiększyć komfort noszenia zapewniając przy tym najwyższy poziom ochrony głowy podczas codziennego użytkowania.

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Mimo, że jest to kask otwarty posiada spore grono zwolenników za sprawą wyjątkowo długiej szyby zasłaniającej całą twarz. Jest ona odporna na wszelkiego rodzaju zarysowania oraz posiada filtr anty UV. Kask przygotowany jest do jazdy w różnych warunkach. Dzięki zintegrowanej blendzie przeciwsłonecznej, wysuwanej jednym szybkim ruchem ręki oraz systemowi wentylacji zapewnia pełen komfort nawet nawet w upalny dzień.

Palio 2.0Palio 2.0 Origin

Wszystkie kaski Origine posiadają europejską homologację ECE 22-05 co gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa. Aby utrzymać kask w czystości wyściółka jest zdejmowana i bez problemu można ją wyprać.

Model Palio 2.0 dla lepszego dopasowania występuje w pięciu rozmiarach: XS, S, M, L I XL.
Sugerowana cena 259 PLN

Kupując 125-tkę Bartona można go otrzymać za jedynie 1 złoty w ramach akcji Pakiet Startowy rejestrując zakup na stronie: http://barton-motors.pl/pakiet-startowy

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Zobacz także
  • Historia hamowania Historia hamowania
  • Skuter 125 na gumie TOP 10 | Czego nie robić podczas jazdy na 125-tce
  • Zwrotność. W Suzuki GSX-R 600 z 2011 r. kąt pochylenia główki ramy (i osi kierownicy) A1 wynosi 66o, a wyprzedzenie osi kierownicy B1 sięga 97 mm. Taka geometria sprzyja skręcaniu. Bohater drugiego planu. Podwozie - jak to działa?
Skomentuj:
Origine - Czy nowa, włoska marka przyjmie się na polskim rynku?
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy