EICMA 2018 - KTM 790 Adventure już oficjalnie, jest grubo!

790 AdventureR

790 AdventureR (KTM)

Od jakiegoś czasu w internecie można było natknąć na kolejne zdjęcia szpiegowskie motocykla KTM 790 Adventure. Targi w Mediolanie to doskonała okazja, aby zmienić słowo w ciało i pochwalić się tym co najlepsze w nowościach marki.

Premiera tego motocykla zbiegła się w zasadzie z premierą - wydawać się może - głównego rywala KTM-a, a więc Yamahą Tenere 700.

Nowy "Kat" dostępny będzie w dwóch wersjach: standardowej (S) oraz bezkompromisowej (R)

 

W ramie tego nieprzeciętnego turysty odnajdziemy dwucylindrową jednostkę o pojemności 799 cm3. Ten sam piec znajdziemy również w modelu Duke 790, który już mieliśmy dla Was okazję testować. Silnik z nowego KTM-a rozwija moc na poziomie  95 Km przy 8 tysiącach obrotów i dysponuje momentem obrotowym na poziomie 88 Nm (przy 6600 obr/min). Co ciekawe dla lepszego rozłożenia mas zmieniono podniesiono zbiornik (w stosunku do standardowych wysokości położenia zbiornika) - ma to poprawić prowadzenie motocykla. Ciekawe jak to zagadnienie odnosi się do środka ciężkości pojazdu i odczucia masy... (?). Wspomniany zbiornik dysponuje pojemnością 20 litrów co w porównaniu do Yamahy Tenere jest doskonałym wynikiem, ta ma pojemność zaledwie 16 litrów. To wszystko może się przełożyć na finalny zasięg motocykla, który może być większy o nawet 100 kilometrów!

KTM 790 AdventureKTM 790 Adventure EICMA 2018

790 Adventure zgodnie z tradycją wyposażony jest w pełni regulowany zawias WP o skoku 200 mm (w wersji R 240mm) w osi przedniej. Prześwit S-ki wynosi 233 a R-ki 263 mm, a waga w stanie suchym do 189 kilogramów. Na pokładzie znajdziemy oczywiście ABS z możliwością włączenia funkcji off-rad, oraz regulowaną konstrolnę trakcji, którą oczywiście można wyłączyć. Dodatkowo za przekazywanie informacji odpowiada kolorowy wyświetlacz TFT, który można sparować ze smartfonem

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Zobacz także
  • Babski test Honda CB1000R 2018 (badgirl) Babski test Hondy CB1000R 2018
  • BMW R 80 GS BMW serii GS (cz. 1) | Opinia Świata Motocykli
  • Mistrzostwa S?wiata SuperEnduro wizualizacja toru Mistrzostwa Świata SuperEnduro - wiemy jak wygląda nitka toru!
Skomentuj:
EICMA 2018 - KTM 790 Adventure już oficjalnie, jest grubo!
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy